Facebook oglaševanje je za nekatera podjetja novost, drugi pa so že dodobra seznanjeni s tovrstno vrsto promocije. Verjeli ali ne, Facebook je najenostavnejše spletno orodje za deljenje informacij. Na voljo je vam, vašemu podjetju, vašim kupcem in tudi vaši konkurenci. V Sloveniji je trenutno okoli 800.000 uporabnikov Facebooka (o.p.: podatek je pridobljen na podlagi kreiranja fiktivnega Facebook oglasa in zajema vse Facebook uporabnike, ki so se prijavili v svoj profil vsaj enkrat v zadnjem mesecu). Izkoristite priložnost in zaupajte skrb za vašo Facebook stran strokovnjakom, ki se s politiko Facebook oglaševanja srečujejo na dnevni bazi.
Zakaj Facebook oglaševanje?
Kolikokrat ste že slišali, da je najučinkovitejše oglaševanje “od ust do ust”? Facebook oglaševanje vam ponuja prav to. Oglaševanje “od ust do ust”, od osebe do osebe ali od Facebook profila do profila. Facebook oglaševanje vam ponuja možnost širiti besedo o svojih storitvah ali blagovni znamki preko spleta. Facebook predstavlja pravo revolucijo imenovano Social Media Marketing, ki je dostopna malim, srednjim in velikim podjetjem.
Vas zanima Facebook Marketing?
Želite več informacij? Kontaktirajte nas in dogovorili se bomo za sestanek.
KONTAKTIRAJTE NASPostopek je enak kot pri oglaševanju “od ust do ust”, le da Facebook marketing uporablja virtualne osebe namesto fizičnih (vaš FB profil = vi). S tem, ko uporabnik ustvari svoj FB profil, ustvari sebe v virtualnem svetu, ki mu pravimo internet. Facebook oglaševanje predstavlja neposredno oglaševanje fizičnim osebam s pomočjo virtualnih oz. spletnih tehnologij.
Glavne prednosti
- Oglašujete direktno svojim strankam.
- Lahko targetirate samo svojo ciljno skupino.
- Med najcenejšimi oblikami oglaševanja.
- Med najučinkovitejšimi oblikami oglaševanja.
- Povečanje vaše prepoznavnosti in spletne prodaje.
Kako poteka Facebook oglaševanje?
Oglaševanje na Facebooku lahko poteka preko profila ali preko Facebook strani. S poslovnega vidika priporočamo uporabo Facebook strani, saj na ta način lahko dosežete večje število uporabnikov.
S Facebook oglaševanjem (Facebook ads) pričnete s pridobivanjem ”fanov” tako, da ustvarite svoj oglas, določite ciljno publiko in naložite sredstva, ki jih boste namenili oglaševanju. To je ena izmed možnosti. Obstajajo pa tudi izdelava aplikacije, izdelava nagradne igre, objava zanimivih vsebin, idr. Facebook marketing je lahko zelo učinkovita oblika oglaševanja, če se je lotite pravilno. V kolikor imate glede Facebook marketinga in oglaševanja na družbenih omrežjih pomisleke, se lahko še vedno odločite za Google oglaševanje. Svetujemo vam, da za Facebook oglaševanje najamete strokovnjake, vi se pa raje osredotočite na zadovoljsvo vaših strank.