Drop us a line...

Send Message

OPTIMIZACIJA SPLETNE STRANI (SEO)

Kaj je optimizacija spletne strani in kako optimizirati spletno stran? Vprašanje, ki povzroča težave večini imetnikom spletnih strani.

optimizacija spletnih straniŽivimo v dobi interneta in nobena skrivnost ni, da lahko zaslužimo veliko denarja, v kolikor imamo v lasti eno ali več spletnih strani oz. spletnih trgovin. Največja prednost v online poslovanju je, da so stroški vzdrževanja in vodenja spletne strani ali spletne trgovine, v primerjavi z offline poslovanjem (fizična trgovina), veliko nižji. Začetni stroški so nizki in možnosti za uspeh veliko več. To pa ne pomeni, da je uspeh zagotovljen. Če si želite uspeha, je optimizacija spletne strani ključnega pomena.

Kako poteka optimizacija spletne strani?

Optimiziranje spletne strani lahko poteka na več različnih načinov, a brez dvoma se je najprej potrebno osredotočiti na vsebino (on-site SEO). Ravno zato se optimizacije spletne strani lahko lotite sami in s tem sami znižate stroške e-poslovanja in povečate svoj dobiček. Vse, kar potrebujete, je malo potrpljenja, logičnega znanja in nekaj dodatnega prostega časa. V kolikor nimate časa niti potrpljenja, da bi se učili novih stvari, lahko vedno optimiziranje spletne strani prepustite strokovnjakom.

Slika vir: cloudmarkits.com

On-site optimizacija spletne strani

On-site SEO oz. optimizacija strani, meta podatkov, kreiranje dinamične vsebine (bloga-člankov), urejanje notranjih povezav,… je ključni in najpomembnejši korak k zvišanju vaše pozicije v iskalnikih in povečanju vidnosti vaše spletne strani. V kolikor niste ravno poznavalec/ka on-site optimizacije, vam bomo na kratko poskušali razložiti za kaj gre.

  • Najprej je potrebno narediti analizo vaše spletne strani. Ugotoviti je treba, katere ključne besede so pomembne za vašo dejavnost in s katereimi ključnimi besedami se želite pojavljati visoko v spletnih iskalnikih (Google, Najdi.si, Yahoo, Bing..). Ko določite ključne besede, preverite, koliko je mesečnih iskanj in koliko vaših konkurentov uporablja enake ključne besede. Uporabite lahko Google AdWords Keyword tool.

  • Ko izberete ključne besede, jih je potrebno vstaviti v meta podatke. Vstavite jih v glavo vaše strani kjer piše: meta name=”keywords” content=”ključna beseda1, ključna beseda2,..”. Prav tako v glavo dodajte opis vaše spletne strani, ki mora vsebovati vašo najpomembnejšo ključno besedo meta name=”description” content=”Ukvarjamo se z ključna beseda1…”. Ko to dokončate, se lahko lotite vsebine.

  • Pri vsebini je zelo pomembno, da je vsaka pod-stran namenjena eni ključni besedi. To ključno besedo uporabite v besedilu z uporabo h1, h2, h3 naslovov. Tekst naj bo unikaten, s primerno dekoracijo in vsebovati mora vašo ključno besedo z 2 do 4% ponavljanjem. Ponavljanje ne sme biti pretirano, saj ste lahko kaznovani s strani iskalnika zaradi pre-optimizacije. Slikovni material, mora biti pravilno opisan in tekstu relevanten.

  • Kar se tiče notranjih povezav, je zelo pomembno, da prav tako vsebujejo ključno besedo, s povezavo na relevantno vsebino. Tukaj lahko za optimiziranje spletne strani uporabite svoj blog, članke ali novičke. Vse povezave, ki vodijo na druge spletne strani  oz. tja, kamor ne želite, da jim sledijo roboti iskalnikov, naj vsebujejo rel=”nofollow”.

Pri urejanju vsebine uporabljajte tudi ključne besede, ki nimajo veliko konkurence, saj boste z njimi lažje dosegli boljši page rank.

optimizacija spletnih strani GA

Off-site optimizacija spletne strani

Kaj je off-site optimizacija spletne strani? Gre za uporabo zunanjih povezav (drugih spletnih strani, portalov, družbenih omrežij, forumov,…) za generiranje obiska na vaši spletni strani. Tako zvišate Page Rank in posledično se vaša stran uvrsti na višje pozicije v iskalnikih. Družbenina omrežja kot so Facebook, Google+, Twitter,… so vam lahko v pomoč.

Plačljive sponzorirane povezave

V kolikor vam SEO predstavlja problem in ne želite čakati, da bi dosegli rezultate lahko vedno uporabite Google oglaševanje (Google Adwords). Tako boste za določen budget na 1. strani Googla že v nekaj urah. Mi vam priporočamo, da uporabite SEO in Google AdWords skupaj, saj boste tako dosegli najbolj optimalne rezultate. Optimizacija spletne strani vam bo prinesla obisk preko organskih zadetkov, Google AdWords pa preko sponzoriranih povezav. Torej, v kolikor imate v lasti spletno stran ali spletno trgovino, je optimizacija spletne strani “must have”.