Spletni marketing je zelo širok pojem, ki obsega veliko različnih ožjih segmentov, ki ga skupaj tvorijo. Ko gre za oglaševanje na spletu ali spletni marketing govorimo o oglaševanju na spletnih straneh, o oglaševanju na iskalnikih kot so Google, Yahoo, Bing,.. na družabnih omrežjih Facebook, Twitter,… o e-mail marketingu, ipd. Oglaševanje v časopisih, na radiu in televiziji je zelo drago, še posebej za podjetja, ki šele vstopajo v svet marketinga. Ena glavnih prednosti spletnega marketinga je ravno to, da si ga lahko privoščijo tudi manjša podjetja, ne glede na trg na katerega vstopajo.
SPLETNI MARKETING
Oglaševanje je drago in tudi vsaka oglaševalska strategija se ne obnese ravno dobro za vsako podjetje. Toda v svetu računalnikov in interneta lahko za veliko manjši vložek izberete eno ali testirate več različnih strategij, dokler ne najdete tiste, ki se bo najbolje obnesla za vaše podjetje. Vse kar potrebujete za začetek vaše kampanje na spletu, je spletna stran ali spletna trgovina. V kolikor imate spletno stran/trgovino že postavljeno in prodajno oz. predstavitveno naravnano, potem jo morate samo še predstaviti svoji ciljni publiki oz. svojim potencialnim strankam.
Tukaj je nekaj oblik spletnega oglaševanja:
- SEM – Google oglaševanje ali Google AdWords
- SMO – Facebook oglaševanje ali Facebook marketing
- SEO – optimizacija spletnih strani
- Email marketing – promocija preko e-pošte
Poznamo tudi različne oblike PR-ja in zakupa oglasnega prostora na različnih portalih oz. spletnih straneh. Glavni cilj spletnega marketinga je pridobiti čim več obiskovalcev na vašo spleto stran in zgraditi trden in dologotrajen medsebojni odnos med vašim podjetjem in strankami.